poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Nowe nici mam...

Odkryłam...... nowe nici do serwetek:) To kordonek Paola Czeskiej firmy VSV - producenta włóczek Elian. No a jak już ją odkryłam to oczywiście musiałam wypróbować, powstały dwie serwetki:

jeden wzór z ściągnięty z internetu:


a ten wzór pochodzi z gazetki Szydełkowanie 2/2012, to już trzecia serwetka zrobiona przeze mnie tym wzorem:


Nici są bardzo wdzięczne w robocie. Myślę, że serwetki mogły by być lekko wykrochmalone, ale z wiadomego powodu :) ja ich nie nakrochmaliłam:)

Pozdrawiam i życzę pięknego słonecznego dnia.

2 komentarze:

  1. Ciekawy piaskowy kolor i serwetki ładniutkie. Czeskie nici są dobre i mają szeroką gamę kolorystyczną. Tego kordonka nie znam, ale Snehurką wiele obrusów zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wiedzieć , już sprawdzone, a serwetki wyszły świetnie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń