środa, 11 marca 2015

Nici Arena

Dziś chciałabym napisać o specjalistycznych niciach Arena 10, produkuje je znana polska firma Amanda. Zrobione są w 100% z poliestru. Na jednej szpulce nawinięto 1000 metrów. Na stronie firmy można przeczytać, że służą one do szycia worków i ciężkich wyrobów technicznych. Tak sugeruje producent.


Ja ja pomyślałam, że całkiem dobrze mogą one służyć do różnego rodzaju robótek ręcznych :) bo czemu by nie? :)
Wzięłam szydełko 1,5 mm, wzór na serwetkę i je wypróbowałam. No i jakie było moje zaskoczenie gdy zobaczyłam jak super wygląda robiona z nich koronka.



A robi się z nich rewelacyjnie, tak ładnie układają się na szydełku.
Ich kolor jest śmietankowo-perłowy z lekkim połyskiem, nić jest na całej długości bardzo gładka.

Pozdrawiam, życząc miłego wieczoru :)

3 komentarze:

  1. Śliczne serwetki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tylko zobaczyłam szpulkę, pomyślałam o serwetkach :) świetnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie to wyszło ,a można robić szydełkiem nr 2 lub 3 ?I jak jest cena tych nici? Chcialam podziękowac za komentarzyk na moim blogu.Fajnie że napisałaś zaraz dodam Twój blog do moich ulubionych,aby mi sie nie zagubił i bede wtedy mogla zobaczyc Twoje fajne robótki.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń