niedziela, 17 stycznia 2016

Kocyk dla malucha

Witam serdecznie w nowym roku. Ostatnimi czasy trochę zaniedbałam mojego bloga, to chyba przez tą szaroburą pogodę za oknem, po prostu zabrakło mi weny, żeby coś napisać. Nie znaczy to jednak, że nic nie robiłam. Wręcz przeciwnie, wydziergałam całkiem sporo :)

Dziś chciałabym pokazać kocyk dla niemowlaczka, który zrobiłam na zamówienie i na życzenie wyhaftowałam jego imię. Natomiast wybór włóczki i wzoru należał do mnie, a że w mojej pasmanterii mam sporo włoczek nadających się na wyroby dla małych dzieci. Wybór włoczki nie był prosty. W końcu zdecydowałam się na czeską elian mimi w kolorze jasnoniebieskim. Kocyk zrobiłam podwójną nitką, za oknem zima, więc chciałam żeby był grubszy, wyszło mi 7 motków, a kocyk ma wymiary 80cm x 80cm.  







Na ostatnim zdjęciu wraz z kocykiem pozował mój pierwszy misiek, ale nie powiem ile ma on lat ponieważ miśkom lat się nie liczy :)

Pozdrawiam, życzę miłego niedzielnego popołudnia :)  

3 komentarze:

  1. Śliczny jest ten kocyk:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kocyk i kolor śliczny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kocyk :-) Cudowny kolor i rewelacyjny wzór. Pięknie wyhaftowałaś imię - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń